€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 31 juli 2008 21:37

Var över på S-gränd nu efter jobbet & syster Vicky skulle visa en rolig film på hennes mejl, så jag tog upp datan & hon loggade in sig, världens bästa 4-åring Jonna skulle såklart titta hon med s vi stod där runt bordet när det helt plötsligt landar något på datorn som inte ska vara på en dator..

Stumpan spydde & det var inte lite heller, men endast lite gran kom på datan.. Det var så synd om henne, men troligtvis har det blivit för mycket gott för hennes lilla mage för hon mådde mycket bättre efteråt.. Tur det!

Så nu har datorn, dataväskan & handväskan fått sig en skurning som inte heter duga..

Huvudsaken är att Jonna mår bra, allt annat går att ersätta =D


Imorron fyller daddy år & det ska vi fira, han blir 35 precis som alla andra som passerat 45 sträcket :)


Nu ska jag kolla klart på 10 prsaker att hata dig som jag påbörjade ikväll.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards