€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 4 juli 2008 22:06

Frögren lämnar oss & sticker till Toronto istället..

Han är värd en chans i NHL men jäklar vad jag kommer sakna honom..

Meeeeen, bara han kommer tillbaka till FBK sedan så är jag nöjd!

Av Emma Johanna Andersson - 4 juli 2008 21:13

Vilken strålande fredag.. Om vi ville så fick sluta tidigare idag & jag nappade på erbjudandet direkt medans vissa stannade kvar, snålajävlar! det är ju skönt att sluta tidigt iaf för mig som ska jobba en vecka längre än nästan alla andra & den veckan kommer vara den bästa för då slipper jag "äckelsatan"..


Sitter just nu med en tonfiskburk & håller på att äta ihjäl mig, finns nästan inget som är godare än tonfisk?!

Tevedosa jäveln krånglar dessutom, eller det kan även vara själva boxen som klatrar, hur osm helst så kommer jag antagligen kasta sönder dosan snart även om det inte är den som det är fel på..


Nu måste jag fortsätta.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards