€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 10 juli 2008 20:40

Nu har jag varit duktig & städat hela lägenheten här hemma, utom badrummet det lämnar jag tills imorron, känner att det räcker med städning för denna dagen, har ju ändå hållit på 8 timmar idag utöver hemma städningen..

Läste idag en intressant sak (eller kanske inte), Städning 20 minuter i veckan gör dig lyckligare!

Ohooooj! Jag kommer ju vara jordens lyckligaste människa efter 8 timmar, 5 dagar i veckan i 10 veckor..


Nä nu ska jag lägga på några mattor & sedan är det klart, då kan jag sätta mig ner & njuta över att det är torsdag kväll & endast en dag kvar på arbetsveckan.. 1 vecka närmare slutet :)

Puss!

------------------

Jag blev lite nedstämd för ett tag sedan, en av mina bästa vänner flyttar till hösten & pluggar uppe i Umeå.. Jag är glad för hennes skull, att hon blev antagen men det känns förjävligt att hon ska flytta.. I will miss her sooo much!

------------------

Av Emma Johanna Andersson - 10 juli 2008 16:09

Goddag!


Det är idag ett år sedan jag fick veta att jag kommit in på universitetet, ovetandes om att det skulle bli så otroligt tråkigt som det faktiskt är, tyvärr..

Men jag är glad att jag kommer ha en riktig utbildning när jag är klar & inte bara gymnasie..

Har funderat lite fram och tillbaka under detta tråkiga år & kommit på att jag skulle vilja bli inredningsarkitekt, shit vad skoj det skulle vara..

Nä nu ska jag först plugga klart till lärare sedan får vi se vad som händer & sker :)


Nu ska jag äta.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards