€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 3 juli 2008 21:48

Godkväller!


Idag har det varit fullrulle från 07.00 till nu.. men det är skönt för då hinner man inte känna efter hur slut man egentligen är..

Jag är verkligen less på jobbet just nu, eller egntligen inte själva jobbet utan mer 1 av mina arbetskamrater, hon är vedervärdig & jag blir irriterad bara jag ser henne, vilket är klockan 7, så man kan väl säga att hela arbetsdagen är förstörd.. KUL! Nä

---------------

Nu är det bestämt, Wagner får inte åka till OS

-----------------

Annars så är det lugnt, inget nytt förrutom att jag ätit världens godaste middag idag, Eric (en arbetskamrat) fick stå för idéen, kyckling, ris & wookgrönsaker, allt ihop blandat & till det sweet chili sås.. Super!

--------------

En HTC touch diamond skulle inte sitta helt fel

-------------

Nä nu ska jag hitta på nåt annat.. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards