€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 12 juli 2008 22:06

Goderkväller kära läsare!

 (Jag lillebror & "mobba")

Har nyss kommit hem efter en trevlig dag, den har till emsta dels spenderats med min morbor "mobba" faktiskt.. Han ringde & hörde att vi skulle fika så han hängde på & sedan blev han kvar.. Var också över på strandgränd med mina förslag åt Siv min mormors storasyster (även mammas moster) som fyller 60 år nu i juli, jag tyckte förslagen var bra, en spa weekend på ett av Selma Lagerlöfs spa, men det blir för konstigt eftersom att vi endast köper själva weekenden & hon måste ta sig ner själv.. Aja jag skulle bli superlycklig om jag fick nåt sånt när jag fyller 60! =D


Efter att ha varit där så for till vi (mormors barn (mamma & morböderx2) & barnbarn (jag & min lillasyster + mina 4 kusiner) + respektive) min älskade mormor & hälsade på, hon blev jätte glad & jag kan lova att hon kommer somna gott inatt efter allt liv som varit, barnen har skrattat, gråtit, skrikit m.m jag & Anna skulle lyssna på Takida på sommarkrysset samtidigt som alla skulle prata med varandra vilket resulterar i en ljudnivå som man bara kan drömma om ;)


Nä nu ska jag kolla på teve.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards