€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 30 juli 2008 21:59

Läste nyss i expressen att Jennifer Aniston & Brad Pitt skulle ha varit gifta i 8 år igår om inte äckel päckle Angelina kommit emellan.. Tål inte den människan & vart sexigheten sitter som alla grabbar snackar om undrar jag..

Hade mycket hellre sett ett Brannifer kid än Brangelina tvillingar & allt vad det nu är dem har tillsammans och inte tillsammans.. Det är ett sånt invecklat förhållande att man inte kan hänga med!

Dem var så lyckliga & SNYGGA ihop!

Av Emma Johanna Andersson - 30 juli 2008 21:37

Jag är heeelt slut.. Nu vill jag att det ska vara fredag så jag får sova eller ja vi åker ju till Östersund ganska tidigt på lördagen men ändå, det blir helg & på söndagen kommer vi sova längeee, bara vi inte missar hotellfrukosten.. :P


Någon som vet var man kan få tag på tillbaka till den blå lagunen? Min kan jag lyssna på men inte se någon bild, måste ha någon codec av något slag tror jag men är inte så jäkla hemma på sånt..


Har inte ens haft tid på hela veckan att varken träffa Jonna eller William.. Det är rätt tråkigt för dem är så söta, speciellt min prins då..

Saknar kvällarna ute på parksoffan på S-gränd, dem är så mysiga :)

Puss

 

Världens BÄSTA gudson (kan inte nämnas för många gånger)


Problemet med att jogga är att när du inser att det

är jobbigt är du för trött för att ta dig tillbaka

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards