€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under maj 2007

Av Emma Johanna Andersson - 10 maj 2007 19:11

Shit vad jag har tabbat mig idag, mitt så annars kanske fina betyg som jag hade och kanske hade kunnat höja försvann lika snabbt som jag ställde mig framme vid katedern idag på religonen!

Jag fattar inte, jag som tyckte att det var så bra igår (men det kanske berodde på att det var kväll) var sååå piss dåligt idag! Eller iaf att döma av blicken på min lärare, tror även hon hade en dålig dag idag för hon brukar inte vara sådär sur! BLÄÄÄÄ!


Nu ska jag fortsätta se USA-Finland!


Hejda hejda!

Av Emma Johanna Andersson - 9 maj 2007 22:45

Just nu sitter typ alla och kollar på fröken Sverige och vi sitter även och asgarvar åt den här helt skruvade filmen. Sissela Kyle är ju så jävla bra!

 "Jag har ingen attraktionskraft!" Nja det kan jag vara beredd på att hålla med om Alexandra..



Jag och min jätte sport intresserade mamma satt och såg hockeyn idag. När jag satt som mest inne i arbetet om scietologi så blir det mål och det enda jag hör är : åååå..

Självklart trodde jag att det var Sverige som gjorde mål för det lät så på kommentatorerna så jag typ skrk rakt ut och mamma hakar på.



Mamma: Nä men satan!

Jag: meeeen jag trodde det var Sverige som gjorde mål

efter det utbrister i vi ett lååångt skratt..



Rickard var grym även idag har ett citat från Håkan Södergren

 "Mycket mycket bra! Har tagit center platsen för en lång tid framöver!"


Puss på näsan!

Av Emma Johanna Andersson - 9 maj 2007 14:58

Nu är den här, min studentmössa.

det är nu det är dags att få riktig ångest, ångest över att våra glansdagar snart är över (iofs hade jag mina då jag var 15 but still), ångest över att lämna alla underbara människor som man delat allt med, en lektion gick vi igenom de faser en klass kommer i en av dem var smekmånaden, den värsta av alla för lärarna för klassen håller ihop, det är nu så att den lämnas efter några månader (notera detta var första året) men inte i vårt fall, visst vi har våra dagar då ingen vill göra nåt ihop men det utesluter inte det faktum att vi alltid lyckas komma överens i slutändan att vi aldrig har några stor bråk, vi är som nygifta par eller ja som ett nygift gang, den sista fasen var separations fasen, den mina vänner är vi inne i nu! Vi ska lämna GB bakom oss och söka efter nya äventyr utan varandra, på egen hand. Visst vi kommer ha varandra ändå men inte på samma sätt, vi kommer nte sitta vid ett av fönsterborden och käka lunch varje dag, vi kommer inte dela klassrum, och vi kommer definitivt inte dela tält, mat och annat med våra lärare mer! Usch jag tror jag börjar gråta! Här kommer iaf en bild av min mössa som jag ska bära med stolthet, jag har klarat av tre på gymnasiet! Grattis till mig och alla andra studenter 2007 som lyckats med detta!

 

Tyvärr dålig bild, men som sagt min kameran är trasig! Fixas till Cypern










Av Emma Johanna Andersson - 8 maj 2007 23:46

Jag känner för att dela med mig precis som JP av våra 3  år på GB skolan. Kanske (om jag får) ska starta en dagens bild jag med eller kanske inte en dagens utan äh skit samma bara en bild då och då som visar vår tid!

Den första får bli denna: Jag och Jörgen under vinter dagen!

Av Emma Johanna Andersson - 8 maj 2007 16:27

Idag har min bil besiktats och det gick kanon hon är en liten pärla min vän! Jag är sååå stolt över min bebis!


Undra vad resten av dagen bjuder på? Förslag?! Någon?!


Jag kanske ska leta reda på en kanal där de visar Sundsvall- Häcken eller vad var det nu? Åka från Sollefteå upp emot Ö-vik för att komma fram till S-vall (som ligger åt helt anda hållet) några timmar senare, lilla gumman du är alldels blind eller så undanhåller du sanning där! Han vill ha nåt i gengäld! :P haha Men han är ju inte helt ful eller olustig heller så: go for it!Nu ska jag fixa mat!


PUSSS

Av Emma Johanna Andersson - 7 maj 2007 21:28

Idag var det hockey för hela slanten. Eller först gick jag till skolan och gjorde prov, highway to hell!!

Nu får vi snart våra student mössor! SKOJIGT!



Hockeyn då! Jo man får ju bara sitta och le. Jag har ont i min mun nu efteråt för Rickard är såå grym!

Var till och med nominerad till matchens bästae spelare så jag var ju tvungen att ringa (även fast jag hatar att ringa på sånt där!). Leif Boork var nöjd med han idag!



Nu ska jag tugga tuggummi och se på teve.. Kanske ska ta och läsa lite i teoriboken!



BTW det här har jag inspelat, hittade det när jag satt och kollade igenom alla mina videoband! Jäkligt roligt att se =)


Puss Puss

Av Emma Johanna Andersson - 7 maj 2007 11:48

Jag: Gud jag vill ha sommar nu!

JP: JAG MED!

Jag: Tänk då man kan sitta ute hela natten med bara en kofta!

JP: Om mindre än 3 veckor får vi sommar!


Shit tiden går skit fort! tycker att det var nyss det var påsklov och sånt och nu är vi inne i maj och jag ska ta studenten! Snart, för snart!


Nu måste jag antagligen ta och plugga NKB som jag sagt varje dag hele förra veckan men nu måste jag för provet är idag!


Puss puss

Av Emma Johanna Andersson - 6 maj 2007 21:13

Thank you för Sveriges vinst!


Satt och kollade extra noga på min man Rickard!

Kommentatorerna överröste honom med beröm! Tex: Bra tajming Wallin är Sveriges bästa tekare, han är makalös, brilijant!

Jag bara satt och njöt!


Nu blir det till att plugga till naturkunskaps prov!


Ha en bra kväll! PUSSAR

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards