€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under maj 2007

Av Emma Johanna Andersson - 15 maj 2007 23:55

Någon som har tänket för psykosocialt arbeta får gärna höra av sig till mig NU! Jag blir tokig, får fan inte ihop det här över huvudtaget!..


BLÄÄÄÄÄÄ!


Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 15 maj 2007 17:12

Idag har jag varit och gjort en nervpirrande sak, tyvärr gick det inte som jag ville, men va fan jag har en ny tid, ny dag men inte ny plats.. Lycka till till mig då!


Efter det svar jag på väg hem när jag såg den "turkosa faran" som min syrra kör runt i när Mattias är på jobbet så jag ringde och kollade vart hon var och de (hon och Wille) var på bvc så jag sprang upp och var med när det mätte och vägde honom..  Bästa mostern i hela världen det är jag! ;)

Efter det for vi och köpte lunch på Westerlunds och for sedan vidare till Jenny och käkade, då fick moster Emma rycka in och trösta lillen när mamma fixade käk..


Nu: MAT! Tonfisk sallad skulle vara svingott! PUSS

Av Emma Johanna Andersson - 14 maj 2007 22:59

 Här sitter jag med världens snyggaste kille. Min syster son William som faktiskt blir en månad imorgon!


Gud så fort de växer




Vilken liten charmknutte.


Han har fått 1 sak från mig och jag kan nog inte påstå att det är en jätte bra sak heller, det är nämligen virvlar i håret, det är det jobbigaste man kan ha, Iofs är han kille så han behöver bara dra på sig en keps










Av Emma Johanna Andersson - 14 maj 2007 16:34

5 dagar kvar i skolan!

Det låter helt crazy, och det är det!



Här är vi på vandring i skule och går i slottdals skrevan som våra lärare var helsäkra på att Ronja Rövardotter hoppade över, vilket vi snabbt insåg var helt fel när vi såg hur stor den var! Undra om det här var bland det mysigaste vi gjort, vi såg varandra som vi egentligen är! Snacka om sammanhållning.


Nu blir det hemmagjord pizza,

med på middag idag igen Jeypee?


Bye bye

Av Emma Johanna Andersson - 13 maj 2007 00:42

Jag blir lite mörkrädd, vad har hänt med Calle Steen? Han var ju faktiskt bra då han spelade med FBK!

Det här däremot var coolt!


Aja har iaf sett ESC idag med JP, Magda, Maria och Limpan (en stund hos Jörgen) och det är så dåligt så dåligt, men det är inte The Arks fel! Det är östländernas bara för att de röstar på varandra... :/

Men jag gillar Kristian Luuk, "titta en farbror", "han såg mysig ut".. Haha han är en kung!


Har även måste sett ett litet äckel idag, inga namn nämda så blir det bra så.. Men jag måste bara säga att du är inte rolig, du är inte cool och framförallt du är INTE snygg, du är bara en liten överdriven sak som går en på nerverna, förrutom då man är 13-15 och kanske oskuld!


Nu ska jag sova! Tjing tjing

Av Emma Johanna Andersson - 11 maj 2007 23:03

För en stund sedan så masade jag mig ur mitt rum, ut ur mörkret och pluggningen. Satte mig och kollade på idol 2005 samtidigt som jag ksulle förklara med egna ord vad psykosocialtarbete är.. EGNA ORD, jag  hatar egna ord! Hur ska jag kunna förklara på ett sätt så folk begriper när boken redan gjort det åt mig?


Aja ska väl kanske ta och dra mig tillbaka till min lilla håla om ett tag ska bara avklara msn så är kvällen gjord!


Take care!

Av Emma Johanna Andersson - 11 maj 2007 18:55

Grattis Ida till körkortet! Nu måste jag lägga på en rem, fan har ju bil och allt!


Idag fick jag ett VG i samhäll och blev nöjd! Kankse, hade kunnat plugga mer och kanske fått ett MVG.. men men


Nu fryser jag så jag tror jag ska klä på mig och ta på mig mera och gå över till andra sidan gatan och kanske träffa min solstråle vid namn Jonna! Får se hur det blir, om jag orkar, sedan ska jag nog ringa till min fruga, (hihi) och fråga vad hon gör denna kvällen!


Nu går jag...

Av Emma Johanna Andersson - 10 maj 2007 22:33

Kul att så många människor har läst min blogg. Över 1000 stycken på typ 3 månader! =)


Lurade en kompis ganska rejält alldeles nyss tror nog att hon höll på att dö framför sin dator

Jag: Nja jag ska packa lätt, tandborste, bikini och 2 par shorts sedan är jag klar! Pass och pengar är också bra!

Flicka: men du måste ju ha med dig me, typ klännig/kjol linnen

Jag: Nö men vaddå jag klarar mig, jag skojar bara!

Flicka: hahahaha, jag trodde du menade allvar!

Jag:Nä men fan, inte det inte jag är INTE gubben i sällskapsresan han som super sig kanon på flyget och som letar Pepes bodega eller nu Grabbarna Grus hela veckan! Jag ska ha med mig så jag klarar mig hela veckan så att jag skulle ha om det skulle komma oväntade saker som händer!

Jag är grym på sånt där!



Nu blir det One Tree Hill, program som ej visats i Sverige än! =)


Heja heja

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards