€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Emma Johanna Andersson - 19 maj 2007 17:01

Vad är det för fel på karlarna i den här stan?

Vart finns alla hunkar som är på teve?

Måste man skriva ett manus för att hitta den hunken?



Äh nu blev det jobbigt, ska klura några timmar och återkomma med svaren.

Ikväll ska jag ha en mysig mysig hemma kväll med mig själv, datorn, teven, kuddarna och kanske till och med badkaret en hemma spa kväll så man är fräsh till Cypern!


Btw, är det någon som vill låna ut sin kamera till mig? Nä min funkar nog bra förrutom att man inte ser hur kortet blir, men då blir det extra spännande då man kommer hem! Hoppas det finns nåt framkallningsställe där annars vet jag fan inte om jag kan änvända kameran flitigt hela veckan, men som tur är så har min lillasyster en digitalkamera med så jag kan låna med mig den.


Hejda hejda

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards