€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Emma Johanna Andersson - 10 maj 2007 22:33

Kul att så många människor har läst min blogg. Över 1000 stycken på typ 3 månader! =)


Lurade en kompis ganska rejält alldeles nyss tror nog att hon höll på att dö framför sin dator

Jag: Nja jag ska packa lätt, tandborste, bikini och 2 par shorts sedan är jag klar! Pass och pengar är också bra!

Flicka: men du måste ju ha med dig me, typ klännig/kjol linnen

Jag: Nö men vaddå jag klarar mig, jag skojar bara!

Flicka: hahahaha, jag trodde du menade allvar!

Jag:Nä men fan, inte det inte jag är INTE gubben i sällskapsresan han som super sig kanon på flyget och som letar Pepes bodega eller nu Grabbarna Grus hela veckan! Jag ska ha med mig så jag klarar mig hela veckan så att jag skulle ha om det skulle komma oväntade saker som händer!

Jag är grym på sånt där!



Nu blir det One Tree Hill, program som ej visats i Sverige än! =)


Heja heja

Av Emma Johanna Andersson - 10 maj 2007 19:11

Shit vad jag har tabbat mig idag, mitt så annars kanske fina betyg som jag hade och kanske hade kunnat höja försvann lika snabbt som jag ställde mig framme vid katedern idag på religonen!

Jag fattar inte, jag som tyckte att det var så bra igår (men det kanske berodde på att det var kväll) var sååå piss dåligt idag! Eller iaf att döma av blicken på min lärare, tror även hon hade en dålig dag idag för hon brukar inte vara sådär sur! BLÄÄÄÄ!


Nu ska jag fortsätta se USA-Finland!


Hejda hejda!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards