€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Emma Johanna Andersson - 20 maj 2007 21:49

Ja just det vart är alla när man behöver en tjänst, en tjänst som våra lärare skulle ha tvingat dem till att ställa upp på, är det så mycket att begära att ägna typ högst 3 timmar av sitt liv till att hjälpa sin klasskompisar, de som man har varit med i 3 år.. Jag har gett dem 3 år av mitt liv kan inte de ge mig 3 ynka timmar av sitt?


Nu blir jag bara irriterande så nu ska jag sluta med detta, ska istället fokusera på det positiva och det är att om 4 dagar så sitter vi bästa tjejerna på en buss till stockholm för att sedan 12 timar senare hoppa på ett flyg till CYPERN och ligga och njuta på playan med en paraplydrink i handen och en karl som masserar ryggen på en, då kan dessa elaka människor sitta i kalla Sverige och ha ångest för att de var elaka mot oss.. HA!!


Lev livet medans ni kan för det kan ni fan inte göra sista veckan i skolan iaf!


Puss på er

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards