€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Emma Johanna Andersson - 10 augusti 2009 22:49

Hej fina ni! Nu är vi på plats, har varit det ett tag Iofs. Vi Iår hunnit med en vandring runt campingen, spelat minigolf på 12 rundan som är här och nu på kvällen när regnet kom så satte vi oss och spelade lite kort. Jag har varit president hur länge som helst men helt plötsligt så gick det utför.. Då bestämde jag mig för att bädda ut min säng.. Efter det har jag skrattat hysteriskt åt mig själv mest på grund av trötthet men också för att jag en rätt rolig prick. Imorgon blir det mest troligt borlänge och kupolen. Lite shopping eftersom det sägs att det ska regna :) hörs imorgon! Puss & Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 10 augusti 2009 14:49

Sådär ja, nu är vi nästan framme, ser ljust ut! Resan har gått fort faktiskt, trots att det ändå är typ 40 mil, sov hela första biten nästan, missade helt att vi passerat sundsvall, skönt! Ingen dator är med så ni får inga bilder under dessa dagar. Tråkigt men sant.. Nej nu ska jag kolla om jag kan underhålla isak som är vansinnig över hur tråkigt det är att sitta still, jag vet hur han känner! Ta hand om er! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards