€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Emma Johanna Andersson - 6 augusti 2009 09:14

Hej du!


Oj vad trött jag var imorse, jobbade ju kväll igår & idag har jag morgon, är rätt svårt att somna när man kommer hem då, man är rätt uppumpad om man kan säga så & om ni förstår vad jag menar.

Dessutom är det rätt mycket idag & den jag jobbar for nyss iväg till läkaren så nu är jag ensam & har en del rum kvar, men hon kommer tillbaka om en stund & sedan kommer den 3:e personen som jobbar här klockan 11 så vi kommer hinna det vet jag, but still, kan som inte sluta stressa ändå. Har fasiken bäddat 12 sängar på 1 timme, jävligt bra om jag får säga det själv ;P

Igår var en rolig kväll, hade fin besök & resten av gänget (som i vanliga fall håller mig sällskap) styrde kosan mot Ärsta parken, hade bra gärna velat se dem, men men, man kan både ha kvarkakan & äta den :)


Idag är jag bjuden på middag till min kära syster, sambo & min djupt älskade gudson, vi har inte setts på säkert en vecka så det kommer bli ett kärt återseende. Känner på mig att jag & Mattias kommer hamna en stund framför teven ikväll då våra filmer kommit, en film om Färjestad & deras säsong 2008/2009, you know, GULD säsongen =D

Boy vad jag saknar hockeyn nu, men snart drar det igång!


Nej nu ska jag jobba eller först ska jag fika i min ensamhet, inte ens Lasse som alltid kommer hit är här. Puss. 

Ta mig tillbaka, tack!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards