€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Emma Johanna Andersson - 4 augusti 2009 21:26

Nu kommer det, dag lördag på yran, sista men bästa dagen.


Vi vaknade rätt så sent eftersom kvällen innan hade varit fartfylld & väldigt lång. Steg upp & bestämde oss för att gå på bolaget & fylla på, efter det skiljdes vi åt 2 & 2, jag & Jennifer gick en sväng på stan medans Magda & Carro gick till parken & mös i solen.

Hittade en klänning, en kofta & en t-shirt så efter det vandrade vi ner på området, käkade när vi hörde Michael Jacksons låt Beat it, vi började prata om Youtube klippet som hela världen sett, efter en stund hörde vi den igen & då kändes det i hela kroppen att det var nåt på gång, vi kutade som idioter & armbågade oss fram i folkmassan & där var det, dansen, låten & människorna precis som på Youtube, vi blev så glada över att fått ha varit med & sett det. Vilken grej!!

Efter det skulle vi se EMD men då ville de andra ha sina cidrar som vi råkat fått med oss så vi begav oss till parken, där låg vi ett tag tills klockan hann ikapp oss & vi var tvungna att kila hem till dusch & tillfixning.

Hem, köpa mat & sprätta den första cidern, duscha, sminka & sedan börja festen på balkongen. Gud vad roligt vi hade, lekte en massa lekar, skrattade & pratade om allt möjligt. Såg bara en artist men det var den bästa artisten ever, Lady Gaga. Vilken show hon bjöd på, kläder, sång ja allt var perfekt, ville aldrig att det skulle ta slut. Mer Gaga åt folket helt enkelt! Söndagen var väl kanske inte lika lyckad men jag mådde inte dåligt direkt + att jag tog mig hem & har kvar körkortet. :)

Nu får ni en massa bilder & jag ska sluta skriva, för den som orkat läsa hit har gjort det jäkligt bra. Puss!

 

 Josse häller upp vin, eller?

 Fulla & glada.

Hallelujah för fullt ös medvetslös!

 

Just dance!

 

 Pokerface.

GAGAAAAAAAA!

 

Magda i mina pilotisar

 

Avslutar med bilden över vackra Östersund, staden som jag blev totalt förälskad i & som jag kommer besöka många fler gånger!

Av Emma Johanna Andersson - 4 augusti 2009 12:08

Förstår ni varför jag blev kär?

Av Emma Johanna Andersson - 4 augusti 2009 10:50

 

Mina vänner är dem bästa!


PS: De vet om min fotfobi.

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards