€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Emma Johanna Andersson - 2 augusti 2009 19:43

Nu är jag tillbaka. Gick snabbt va?!

Tänkte ta & dra fredagen i sin helhelt.

Började med att jag brassade iväg mot Östersund vid 14.30, var så sjukt tråkigt att sitta i bilen helt själv i 16 mil, men det gick bra & jag kom fram ca 1.5 timma senare vid 16.00

Packade ur bilen & gick på stan med Magda en sväng. Hittade inget förrutom lite mat & dricka. Gick hem gjorde middag, tog en cider & tog en dusch, så skönt så.

På kvällen blev det dags för området men efter en stund gick jag till Marité & hade super skoj. Jörgen & Joel är verkligen hur underbara som helst att vara med. Dem är roliga, snälla & så gulliga. Lovely!

Kom hem ganska tidigt på natten & somnade som ett litet barn, helt slut efter första dagen men väldigt nöjd över en bra kväll!

 

En bild säger mer än tusen ord.

Nu ska jag åka upp till Jimmy & AK, stackars Fabian har fått jätte hög feber. Snutten där..

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 2 augusti 2009 19:11

Heeeej!


Åh nu är jag äntligen hemma efter en helt otrolig helg uppe i Östersund.

Ska lägga in lite bilder & när det är klart ska jag ge er en riktig uppdatering på vad som hänt i helgen.


GAGA VAR GRYM!!!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards