€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Emma Johanna Andersson - 7 augusti 2009 15:57

Hej alla vänner!


Nu har jag gjort min sista jobbdag för denna sommaren, tror jag iaf, man vet aldrig när nästa jobb knackar på dörren. Har varit en otroligt jobbig & lång dag, var så skönt att få gå hem, var ännu tröttare imorse än jag var igår.. ILLA!


Åh jag hade en super mysig kväll igår med min vackra Wille, han kan verkligen lysa upp ens dag något så grymt. Vi gungade, lekte, pussades, kramades & kollade på film. Lotta på Bråkmakargatan. Hon är rolig tycker jag men hon är verkligen en mardröms unge, en sån jag kommer få. En som som skriker, gapar & jäklas med en hela tiden. ;)


Fick ett brev från studentkåren idag, eller brev en räkning, är ju dags att betala in kåravgiften. Blir alltid lika full i skratt när den räkningen kommer: Andersson Emma c/o Andersson Nanana, hahahaha! Min mamma heter inte Nanana

Nej nu ska jag åka till kollektivet uppe i hus 5. Vi ska planera lite semester, ska bli så skönt & roligt att komma iväg. Pussar!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards