€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Emma Johanna Andersson - 12 juni 2009 16:44

Idag tog 90:orna studenten & jag kunde inte hålla mig från att tänka tillbaka på min student. Det är verkligen en av de bästa grejjerna jag gjort, bland det roligaste jag varit med, inte bara själva student kvällen (som egentligen är tråkigast av allt) utan hela veckan & veckan innan då vi var på Cypern.

Ett enda stort festande i 2 veckor. På väg ut i livet, glada & lyckliga över vad vi lyckats med.

Det är lite mer än 2 år sedan nu, (i måndags var det på pricken 2 år) jag stod i parken med de flesta nära & kära. Det var härligt, men samtidigt så grät man minst lika mycket som man skrattade. Vi gick igenom en skillsmässa, jag & min klass. Inte alltid man är 30 personer i en & samma skillsmässa.

Ibland saknar jag dem, gemenskapen & alla galenskaper vi hittade på.

Idag träffade jag många ur klassen igen (utav dem som inte bor här), på samma ställe som för 2 år sedan.

Nu ska jag äta & sedan spela minigolf. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards