€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Emma Johanna Andersson - 9 juni 2009 22:54

Sådär ja, nu har jag varit & fixat lite vuxenpoäng. Följde med min ena vapendragare AK & hennes föräldrar Britt & Arne ner till Lugnvik på bilbingo. Yes you read it: BILBINGO!

Väntbingon gick inte bra men sen var det dags för lillrövarn & där vann jag, 250 slantar, inte mycket men dem var välkommen eftersom att vi drar till Sundsvall imorron.

Resten av spelen (storrövarn & vanliga bingon) gick inte så bra men jag var endast 3 nummer ifrån 10.000 Större vinstchans än Bingolotto dessutom.

Nu ska jag slöa i soffan innan det blir sängdags.

 

En egobild får det också bli, en bingoklädd Emma ;)

(Jävla modeblogg)


Jag saknar redan min Wille. <3

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 9 juni 2009 13:59

Hej!

Just nu så är jag helt besatt utav huset fullt. Varje kväll slår jag igång ett av alla de 13 banden som är mina ägor just nu & bara njuter, njuter utav att tv var bättre förr, med några få undantag.

Huset fullt borde gå i repris snart, var ju länge sedan det gick på teve, alldeles för länge sedam. Så om någon vill vara snäll även om det inte är min födelsedag än på många månader så får ni gärna köpa mig alla boxar som finns :)


Ni får ett smakprov. Puss!


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards