€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Emma Johanna Andersson - 13 juni 2009 15:38

Goddag!

Imorse steg jag upp & gick bort på hotellet för lite jobb, blev kvar där till 11.15 & idag var nog första dagen det kändes lättsamt att jobba där på helgen, vet inte varför men jag kunde pöta på i min egna takt utan att någon störde ;)


Nu har jag duschat & svirat om för snart väntar middag & sedan blir det dans. Inte disco dans utan styrdans, fick en fribiljett eftersom jag var så snäll & fixade rum till delar av dansbandet. Då måste man ju gå, om det blir tråkigt får jag väl leta redan på någon som kör & kan åka med till Kramfors på stadsfesten. Men vem kan ha tråkigt när en av mina bästa favoriter ska vara med. yes magda är hemma & nu ska vi ut på vårat första äventyr denna sommaren :) I LIKE!

Synd bara att det inte var Scotts, hade hellre velat gått på dem..


Hörs imorron eller senare ikväll, vem vet. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards