€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Välkomna till våran ö

Av Emma Johanna Andersson - 20 juni 2009 23:20

Skepp & Hoj!


Festen igår var hus skoj som helst. Anna & hennes medhjälpare hade verkligen lyckats super bra med planerandet!

Vi lekte lekar både inomhus & utomhus där mitt lag var överlägsen i de 2 första lekarna tills en protest lämnades in & vips så hamnade vi på en sista plats bara för att folk inte tål att förlora ;P

Men vad gjorde det när vi hade så kul ändå :D

Efter maten som bestod av underbara pajer av alla dess slag så kom vi fram till musik lekarna, jag anser att jag är rätt bra på musik så jag kände att nu kunde vi rycka ifrån men satan så svårt det var, nog för att jag tjänade nog in en hel del poäng under intro tävlingarna.

Den sista leken var ett sällskapsresan quiz där vi sulle gissa vilka filmer citaten var ifrån. När det var klart så slutade vårt lag på en hedersam 3:e plats, så en bronsmedalj rikare fortsatte vi festandet. :) Vi gick hem klockan 2, då blev J trött. Jag hade nog kunnat hålla på ett tag längre eftersom singstar är så jävla skoj! :)


Här kommer några bilder fårn gårdagen. Enjoy!

Först ut mitt lag: Ballarna

 

 Sofia & Anne :)

 Jimmy :)

Pärtan :)

Notera muschtaschen(?), örhängerna & halsbandet

Sara & AK. Inte i lag Ballarna men dem är lika bra ändå :)


Idag träffade jag min älskade, älskade William igen, åh som jag saknat honom. Han fick min presenter då han skulle fara hem så jag vet inte om dem öppnats ännu, dem kanske inte en gillade dom ;P

Han hade blivit ännu sötare än jag minns honom :)


Puss&Godnatt!


PS:

Om du vill ha nattklubbssväng, häng då med i Gabbes gäng.

Gå på disco, rulla hatt med Sun Trip varje natt!

 
 
Ingen bild

Siss

25 juni 2009 08:12

TACK TACK TACK :)

Klart vi gillade presenterna, chipsskålen ska användas nu på fredag då ska vi viga in det :D Kramiz...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards