€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under juni 2009

Av Emma Johanna Andersson - 8 juni 2009 10:34

Oh jisses vilken dag det var igår.

Har aldrig varit så bakis i hela  mitt liv.

Men festen var super kul. Verkligen jätte jätte bra!

Har inte så mycket att berätta eftersom jag inte gjorde ett skit igår förrutom att sova & kräkas.


Nu ska jag kolla på våra bästa år. ;) Puss! 

Av Emma Johanna Andersson - 6 juni 2009 11:29

Idag är det den 6:e juni vilket innebär att det är Sveriges nationaldag.

Hade jag haft en egen flaggstång hade jag flaggat men det har jag tyvärr inte så jag får väl köpa en miniflagga & stoppa bakom örat eller nåt.


Ikväll ska jag på 30 års fest. Min kusin är värdinna & jag ska vara bartender. Kommer ju bli sjukt kul! Fri bar vilket innebär att jag kan dricka hur mycket som helst & eftersom jag står för blandandet så blir det inte starka drinkar, det ska ju räcka ända in på småtimmarna.


Såg ni Söderling igår? Det gjorde jag. Trodde aldrig att han skulle lyckas med det han gjorde, såg bra mörkt ut när det stod 4-1 i sista setet till Gonzales. Men han gjorde det & vi blev så glad, allihopa i huset.

Blev bjuden på middag igår efter det, gott som tusan & sedan stannade jag kvar efter att alla åkt hem / på jobbet & såg Da vinci koden, jäklar vilken bra film, har ni inte sett den, SE DEN!


Ikväll är det ju fotboll också, heja Sverige!


Nej nu ska jag kila iväg & kanske inhandla en ny klänning, annars går jag naken.

Du gamla, du fria, du fjällhöga nord.

Du tysta, du glädjerika sköna.

Jag hälsar dig vänaste land uppå jord.

Din sol, din himmel, dina ängder gröna.

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 3 juni 2009 10:53

Heeej!


Oj igår var jag på kalas, första 30 års kalaset för iår. Min kusin fyllde år & det bjöds på smörgåstårta, tårsta, kaffe, dricka, bullar, kakor m.m Helt underbart. & på lördag blir det fest. Pratades om att jag skulle vara bartender, låter hur kul som helst förrutom att jag är bättre på att beställa än ta beställningar, vet ju inte vad som ska vara i drinkarna. Får väl göra en drinklista & endast servera dem drinkarna. Jag vet iaf vad som ska vara i en Sex On The Beach :)


Nu ska jag kolla på våra bästa år ;P

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 1 juni 2009 11:47

Hej kära du!

Nu är det verkligen sommar, igår & i förrgår var det över 30 grader i solen & 29 i skuggan. Ungefär vid 18 tiden hade vi 29 grader fortfarande, det är inte ofta det händer. :)

I lördags var det crousing här hemma & jäklar vad kul det var. Åkte typ lite mer än halva varvet innan vi var så kissnödiga att vi nästan sprack. Mycket folk var det också.. Tyvärr har jag inga bilder från den kvällen, so lets leave it there.

Igår var vi iväg & fiskade. Tog ett bra tag innan det ens nappade för mig första gången & det tog ännu längre tid innan jag drog upp första firren. Inte speciellt stor men det är väldigt roligt att få en. Slutade med 2 fiskar i en påse hem & jag kunde somna gott :)


Nu ska jag göra lite lunch. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards