€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Emma Johanna Andersson - 14 juni 2009 23:38

Godkväll!


Gårdagen blev inte så bra som jag hade trott, bandet var dåligt & jag blev väldigt trött. Hade ju jobbat på morronen så det var egentligen inte så konstigt & dessutom skulle jag upp & jobba imorse, ville även åke till K-fors där det var stadsfest men ingen ville följa så då vart det inget. Iaf så blir det no more Zlips i framtiden (flashigt namn va? ;P haha)

Meeen det var otroligt kul att träffa Magda igen, så länge sedan vi var ute på äventyr nu så det var det bästa på hela kvällen. Resten av sällskapet var också trevligt :)


Nu ska jag ta & lägga mig tror jag, sov en sväng vid 6 tiden så jag är egentligen inte trött men det finns ju inte så mycket att göra här hemma heller, kan ju inte precis börja städa, då blir inte grannarna glada ;)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards