€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under maj 2009

Av Emma Johanna Andersson - 5 maj 2009 22:04

Hej!

Har haft problem med att komma in på bloggen idag så det blir en liten rapport nu innan jag tänkte gå & lägga mig, är trött som jag vet inte vad + att jag ska upp tidigt imorron.

Dagen började vid 9 tiden då jag packade in mg i bilen & for till jobbet, kände mg inte alls peppad men väl där så kan man inte annat än bli glad, vilket härligt gäng man jobbar med alltså :)

Hade stängningen idag så jag var inte hemma förrän vid 17.15, då var dt bara att käka & sedan fara & handla inför kommande dagar, hittade en massa smått & gott bla. frukt i massor, hade tänkt göra en fruktsallad till teven ikväll men jag orkade verkligen inte så nu har jag tills imorron :)

Nu senare på kvällen så har jga bara tittat på teve, Ugly & Desperate, så bra!


Nej nu ska jag kolla på The Hills nyaste & sedan sova. Puss & Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 4 maj 2009 21:21

Såg ni tackligen på Sprunger? Så jävla fult, amerikanaren borde ta mig fan stängas av, väldigt, väldigt länge!


Nu gjorde Schweiz mål & jag ska sova. Great!

Puss.



Av Emma Johanna Andersson - 4 maj 2009 17:28

Hola!

Idag är det skit väder ute, typ som igår, lite varmare fast solen vägrar skina idag.

Har jobbat idag & då är man ganska beroende utav att det är fint väder annars är man fast inomhus & man klarar inte fler timmar inomhus med 30 lekande barn. Ljudnivån blir ganska hög!

Imorgon väntar mera jobb, känns bra att få jobba, jag gillar det, har ju varit så gott som ledig nu i helgen även fast jag jobbat. :)


Nej nu ska jag ta & hitta på nåt eller först ska jag kolla klart på hockeyn som egentligen inte är så himla rolig eftersom Frankrike är värdelösa, nog för att dem gjort 2 mål i matchen men skulle Sverige lägga i en högra växel så skulle dem köra över dem. Shit nu gjordeFrankrike ett mål så ställningen är 5-3 till Sverige, är det månne match igen? Nu blev det spännande, för Sverige blir allt sämre... Nu måste vi rycka upp oss!!!

Rickard gjorde förresten mål sas det men tydligen var det Oduya? Ser dem inte skillnad på dem är det nog dags att skaffa glasögon eller använda en kikare.? ;P

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 3 maj 2009 19:06

Åhh Jonas fick äntligen ett pris för sin fin fina säsong, han blev inte årets målvakt men han blev årets spelare! Undra vilka som sitter i juryn för årets målvakt?! Dem är iaf väldigt pinsamma..


Gårdagen spenderades med min älskade Wille, han är så snuttig att jag skulle vilja äta upp honom så fort jag ser han. Blev en hel dag med mat & allt :) Senare på kvällen for vi till Jenny & Erik & spelade kort, jag vann inte nåt av spelen men kul var det.


Nu ska vi spela minigolf, Wihiii! =D

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 2 maj 2009 09:42

Hej hopp!

Tänkte att jag skulle ta en liten snabbgenomgång på vad jag hållit på med de senaste 2 dagarna.

Valborgsmässoafton började med jobb, vi hade en jätte mysig dag med korvgrillning till lunch, vilket uppskattades av både vuxna & barn :)

Efter jobbet blev det en fika med mamma, Jonna, Vicky & Bobo en snabbis för att sedan skynda hem & stressa lite innan jag äntligen fick sätta mig i soffan med en cider i handen & kolla på då Sverige blev ganska utspelade i hockeyn ett tag. Som tur var lyckades dem vända & få till en sudden, där förlorade dem tyvärr men jag tycker ändå att det är okej, synd att det ska ta sån jävla tid för grabbarna att trampa igång.

Aptitretarna var otrolig, förrätten suverän, huvudrätten likaså & vickningen på kvällen helt underbar.

Vid 12 tiden så for vi in till stan & hamnade uppe på Trästa där min kusin befann sig , väldigt trevligt & ett bra slut på kvällen.

1:a maj: Började 06.00 med jobb i typ en timma, jävligt onödigt men jobbar man så jobbar man. Efter det gick jag hem & la mig igen & vaknade mycket piggare. Dagen blev bara en enda lång slappar dag med god efterrätt hos Jenny & Eric & som avslutades hemma hos vapendragarna med chips :)


Hoppas ni hade en bra sista april & 1:a maj. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards