€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Emma Johanna Andersson - 16 maj 2009 11:03

Hej Hopp!


Igår var jag hos en sjukgymnast & fick massage, värmeelstötar & en hel massa strtching. Han kan inte hitta nåt fel på min rygg förrutom att jag är mindre tänjnbar(hur man nu stavar det?) på vänstersida vilket gör att jag får knutar i höger skinka. Jaha det var ju bra att veta att jag måste stretcha mer på vänster sida men det hjälpte ju inte mig med det onda som kommer ibland. Men skönt var det & jag ska tillbaka på måndag. :)

Han: Ja du är ju inte en klen tjej.

Jag: Nej eller va?

Han: Ja men när jag masserar dig känner jag att du har en hel del muskler lite här & där.


Kollar på are you smarter then a fifthgrader, ett jäkla bra program som jag tror jag ska starta här hemma i Sverige, Sveriges smartaste barn är inte lika roligt som detta. Mycket jag ska hinna med innan jag slår igen mina klarblå om ca: 100 år.


Nej nu ska jag fixa iordning mig, kanske blir en sväng på staden lite senare, det är ju trots allt lördag. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards