€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Emma Johanna Andersson - 11 maj 2009 18:24

Hej allesammans!

Hoppas ni alla mår bra, det gör jag även om jag, när jag är ute ett längre tag, blir lite snorig.

Idag har jag varit ledig & det har varit skööönt! Så idag har varit en riktig bara umgås med syskon dag, mötte upp Jenny & min sötis Wille & Vicky, Bobo & Jonna + Sanna, Phil, William & Saga på fiket där vi tog en rikgt lång fika med mycket skratt :) Var länge sedan vi var & fikade allihopa eftersom Jenny har börjat jobba igen, men nu är hon ledig i  veckor & då kan vi fika hur mycket som helst igen :)

Efter det for vi till Åhmans & kollade på en eventuell födelsedagspresent & där hittade vi hur mycket som helst till oss själva, inget köp men ack så skoj att kolla. sedan dorg vi hem till dem, lekte, fikade mellis & sist men inte minst åt mat, ibland har man tur att man kan tigga mat på byn. Lovely!


Imorron ska jag jobba på hotellet, Karin är sjuk så då ställer jag självklart upp, är ju kvällspasset så det känns skitbra! :) Även onsdag bjuder på kvällsjobb. Bra att tjäna pengar, ska ju ändå iväg på en hel del tillställningar nu i maj & juni! ;)


Tre Kronor tog ju brons i VM iår igår, hur bra är inte det?! Med tanke på hur laget sg ut egentligen så är det kanon! Så nu är Rickard en bronsmedalj (i ett stort mästerskap) rikare! :D


Nu ska jag surfa runt lite. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards