€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Emma Johanna Andersson - 13 maj 2009 23:09

Hi friends!

Såg ni eurovision igår? Det gjorde jag & jäklar vad dåligt ljudet var men jäklar vad bra hon är den där Malena & oj vad hon såg ut att njuta av alltihopa, ett leende på läpparna hela tiden! Jag hade gåshud hela tiden, värre kommer det bli på lördag i finalen. Jag sitter alltid där i soffan & tycker att Sverige får mest jubel, har bästa scenframträdandet, se bäst ut & sjunger bäst men vi vinner aldrig. Under omröstningen är jag till en början så nervös & hispig men sedan när jag inser att 12 inte kommer komma & att 0 blir allt fler & fler så byter jag kanal eller svär en ramsa om hur jävla dum tävlingen är eftersom att går ut på att össtaterna bara röstar på varandra & dem är bra många fler än oss i Skandinavien.

Nog om det nu. Vi får helt enkelt vänta & se, Malena kanske skräller?!


Jag väntar på min telefon, den verkar inte vilja komma även fast den skickades i måndags? Blir så jävla less, skit Telia. Får jag den inte imorron så ska jag ringa dit. Brukar sluta med att jag i slutet av telefon samtalet blir trevlig igen & önskar personen i andra änden en trevlig dag. Why man? När jag är arg vill jag vara otrevlig, inte trevlig.


Nej nu ska jag sova, ligger redan i sängen så jag slipper gå så långt. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards