€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 april 2008

Av Emma Johanna Andersson - 25 april 2008 17:46

Se man på.. Redan fredag & jag sitter här hemma & kolla på en film som går på c+ comedy.. Ikväll är det så ska det låta & jag längtar, jag älskar så ska det låta.. :)


Igår var det tydligen livat på hotellet.. Fick ett meddelande inatt om att det var någon som var full men inte trodde jag att det var så illa, jag menar inte är det konstigt om man är full då man bor på hotell, iofs var det torsdag kväll men är man på semester är man! Haha, det är ett spännande ställe att jobba på! ;P


Idag har jag varit & busat med Jonna & William, vi var ner på Hallsta kiosken & köpte årets första mjukglass när Wille skulle sova.. Fantastiskt gott & efterlängtat..

Nä nu ska jag ta & göra någon nytta..

Dagen på skolan har iaf varit kalas, jag & Pär jobbade tillsammans & det betydde att vi satt ute i den underbara solen  i 45 minuter medans barnen lekte & hade jätte skoj, en grym avslutning på en tung vecka! =D

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards