€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 april 2008

Av Emma Johanna Andersson - 23 april 2008 20:33

JA TACK!


Jaha så min dag har egentligen bjudit på rätt lite.. Kom hem & fick veta att jag hade tvättid så det var bara att ränna ner till tvättstugan & slå igång maskinerna.. Kom ner nu igen vid 20.00 & efter en stund så kommer en som jag känner in & berättar att det inte var min tvättid utan hennes.. Skämmas det gjorde jag samtidgt som jag blev arg eftersom det inte var jag som bokat tvättiden.. Attans!


Dagen på skolan var bra, vi var på konserten där som jag skrivit om & den var super rolig & bra.. En kille hade skrivit sin egna låt om att han ville ha en Cadillac som han kunde åka i mil efter mil tillsammans med en blond tjej.. Hade jag varit där med mamma tillexempel hade jag skrattat tills tårarna sprutade men det kunde jag inte nu när jag hade eleverna med mig för då hade ju värsta kaoset brutit ut.. Kollade även på de andra lärarna som var med & även dem satt & höll sig för skratt..

Inte för att det var dåligt alltså utan för att det var en klockren text, det  är ju liksom den här killens högsta dröm!


Nu ska jag fortsätta packa & kolla på länken en gång till! Man kan inte få nog.. ;) Take Care, puss

Av Emma Johanna Andersson - 23 april 2008 19:02

Älskar den här låten!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards