€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Emma Johanna Andersson - 24 april 2008 14:38

Jag brukar inte klaga över finnar men nu har jag fått 2 stycken stora, den ena mitt i pannan & den andra på sidan om hakan.. Det går liksom inte att täcka över dem & jag vill inte se ut som min gamla lärare som hade små plättar med täckstift i ansiktet, haha..

Imorron är det fredag & jag längtar, jag älskar fredagar, då har man hela helgen framför sig & man kan göra vad man vill..Dessutom ska jag antagligen flytta i helgen, men inga tapeter ännu, nä först måste det besiktas.. Gubbajävel!

Måste även ta & planera min bilderboks lektion.. Har fått några tips på vad man kan göra så jag tror jag tänker låta barnen göra en egen saga & sedan kopierar jag upp allaihopa i 24 ex & vips så har de gjort en hel sagobok med bilder, vilket borde innebära att det blir en bilderbok?! ;p


Nu ska jag laga mat (men vad för mat, är sugen på pizza) & sedan gå ut på en lång lång promenad tror jag.. Vädret är alldeles för bra för att sitta inne & dega :)


Pusspuss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards