€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 april 2008

OB

Av Emma Johanna Andersson - 21 april 2008 15:44

Heiiii!

Idag var det måndag & det märktes något otroligt.. Barnen var helt uppskruvade & kunde inte sitta stilla för fem öre men det värsta var att idag verkade dem även ha kommit på vad mobbing är för något, ett barn grät 3 eller 4 gånger på 1 timma.. Så ska det FAN inte vara!

Det finns inget värre än mobbing, har aldrig varit mobbad själv utan snarare mobbaren (tillhörde "innegänget" om man kan säga så!), inte lika brutal mobbare som dem är nu men nog har man varit dum med vissa personer, tex en tjej som senare i livet blev min bästa vän, tyvärr så umgås vi inte lika mycket nu, men jag tror att vi var mer lika än vi trodde innan..

Jag tror att vi alla har mobbat någongång även dem som blir mobbade.. Jag menar vi vill väl alla verka cool någongång i livet?!


Nu ska jag snart kila ner på hotellet enbart för att kolla mammas min lite senare :P


Puss&hej

-Man borde egentligen ha OB tillägg på måndagar

för ungarna är totalt omöjliga!

- Lärare

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards