€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Emma Johanna Andersson - 22 april 2008 14:01

Tjena!

Dagen har varit bra, har nyss kommit hem nästan & ska ta & ringa till JP, ska kila iväg ner på stan & inhandla en present! (läs lite längre ner)

Imorgon ska jag gå på en vad jag tror kommer bli en fantastisk konsert.. Jag ska ta med mig mina barn & gå upp på Valla skolan för att lyssna på ett gäng elever som har problem i skolan som ska uppträda & dem är så otroligt duktiga på att fånga publiken & kan verkligen det där med att underhålla så jag hoppas bara att mina elever kan sköta sig! =D


Idag fyller kära Magda(eller Maggan som jag kallar henne för men hon hatar) år.. Hon blir stor & med stor menar jag att hon slipper vänta på något mera, hon fyller nämligen 20 år vilket innebär att den sista milstolpen i ungdomens dagar är passerad..

Hullsta Check

Moppe Check

Krogen Check

Körkort Check

Bolaget Check

Med denna checklista (som förövrigt nog endast gäller oss Sollefteåbor) vill jag bara önska henne en fin dag & att livet inte är över, nej, än är det 10 år kvar till 30+ på Valvet!

Jag ska självklart upp dit & äta tårta i massor eller iaf kakor & bullar ;)


Puss&hej

Ps. Låten är till dig Magdalena!

Jag tycker det låter likt.. ;P

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards