€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Emma Johanna Andersson - 10 april 2008 22:43

Som ni vet av föregående inlägg så har dagen varit bra & ännu bättre blev den när jag fick för mig att åka till mamma för att hämta deklarationen, samma deklaration som jag bävat för att se eftersom att jag var helt säker på att jag skulle få restskatt på, men...

Ni förstår jag får tillbaka en härlig summa pengar! Vågade knappt kika i papperen & det var tvungen att trippel kollas så att jag inte såg fel..

Fantastiska torsdag, lämna mig inte! =D


Imorgon är det fredag & jag är grymt sugen på en tripp till sundsvall, vet inte om någon vill följa med & jag har verkligen ingen lust att åka dit själv, skulle vara less efter någon minut!

På lördag blir det iaf bror & Ö-vik.. Sedan så följer han mest troligen (om han inte bangar) med hem hit igen så vi får en riktig syster-bror helg tillsammans, han är bäst min bror, min enda bror dessutom..


Nu ska jag sova & drömma om mina pengar som kommer lagomt till midsommar eller nåt =) Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 10 april 2008 15:40

Nu har det kommit yttligare en liten bebis till familjen/släkten..

Denna gången en ytterforward som ska heta Fabian, helt enkelt en ny Fabian Brunnström!


Dagen har varit helt fantastisk, barnen verkar ha kommit in i ett stim av glädje ända tills det ska räknas matte, men är resten av dagarna hälften så bra så kommer jag gilla läget! =D


Ikväll ska jag hälsa på Jonna & gå en prommis.. Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards