€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Winter Classic!

Av Emma Johanna Andersson - 9 januari 2012 18:19

HBO 24/7 Flyers /Rangers Road to the NHL Winter Classic 2012.

   

Godis är bara förnamnet.

Det är ren och skär njutning, 4 gånger á 59 minuter.

Det är en fantastisk resa att få följa med på när man själv inte är hockeyspelare (och kille).


Hockeyerotik har en skribent skrivit, jag håller med!


Efter att ha sett årets upplaga så plockade jag fram fjolårets och kollar nu igenom de avsnitten. Älskar Max Talbot och är därför lyckligt lottad som får följa honom under båda hans Winter Classics, han spelade i Penguins i 2010-2011 års upplaga och nu i Flyers i 2011-2012 års upplaga. Hur bra! 

Folkfest!

Med detta skrivet så tror jag att ni förstår att detta är något jag varmt kan rekomendera, inte bara till er som är hockey intresserade utan även till er andra. Har ni en ointresserad partner så tror jag att hon/han skulle gilla detta, killarna spelar ju inte bara hockey utan man får följa dem privat också. Så slå till, koppla upp mot teven, luta er tillbaka och låt den förtrollade sporten som kallas ishockey ta er med på en resa som ni sent skall glömma och gärna skulle vilja uppleva själv.


PS. Klickar ni på länken så kommer ni till NHL´s videocenter, där får ni söka fram programmen själv.


En av mina favoriter fran 2010-2011 års Winter Classic, Pens/Caps

Dont ever go out with a hockey player.

Okey? Are you listening to me?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards