€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Emma Johanna Andersson - 27 januari 2012 11:40

Ja då var draften till Allstar matchen klar för iår och en intressant notering är att alla svenskar spelar i lag Alfredsson.

Assisterande kapten i Lag Alfredsson är Henrik Lundqvist. Coolt!

Svenskarna som är med i årets allstar match är förrutom ovanstående Daniel och Henrik Sedin, Erik Karlsson och Alexander Edler. Kul!


Det finns ju även en rookie allstar match som ska spelas och där finns Carl hagelin och Gabriel Landeskog med. :)


Äntligen fredag. Fredagsmys i LLA ikväll. Färjestad tar emot Luleå och den matchen måste vinnas, jag kan inte förlora!

Kom igen Peppe, mitt hopp.


Galet virrigt och värdelöst inlägg men jag orkar inte koncentrara mig, väntar på att sista gänget ska komma, sedan är det hejdå skolan och hej hej hotellet, vill inte!!! Men är ju bara 2 dagar sedan är i tillbaka i vardagen igen, kul.

Puss&hej


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards