€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Emma Johanna Andersson - 24 januari 2012 21:01

...skrev jag såhär:

 

Jag önskar att jag kunde hälsa på dig, spelar ingen roll vart bara jag fick ge dig en kram.

Önskar jag kunde få känna din lukt, inte bara minnas, utan faktiskt andas den igen.

Önskar jag kunde få köpa cigaretter, en trocadero och nåt "gott" som du alltid var sugen på.


Min oändligt älskade momma, jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen.

Mitt hjärta kommer aldrig bli helt igen, det är ett hål där som aldrig kommer fyllas igen. 

Du är min momma och du betyder allt.

Du fattas mig varje sekund. 

Av Emma Johanna Andersson - 24 januari 2012 20:54

... Wallin, 10 matcher utan mål, nu när det behövs som mest så kliver han fram, vår kapten! 

Tack för det!

3 poäng måste tas idag, hejja på!


För övrigt så grattis till Åslund och Torpet som förlängt sina kontrakt. Åslund tycker jag tappat en hel del tyvärr men en kille som varit med länge är ju alltid viktig.


Nu väntar jag bara på att Peppe ska skriva under ett nytt kontrakt också... Kom igen! :)


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards