€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

I skuggan av värmen

Av Emma Johanna Andersson - 20 januari 2010 14:02

Hej hej!


Hur mår ni idag? Hoppas ni mår bra!

Här är allt som vanligt, straax skidskytte på teve & då kan ju inte teve bli så mycket bättre, sportnörd som jag är!

Strax kommer Jenny & hämtar mig, vi ska åka och hämta Wille & sedan fara upp till dom en sväng för en kopp kaffe & lite surr.


Igår kväll när jag skulle försöka sova så låg jag & tänkte, för många år sedan var en av mina vänner med om en krock, jag kände inte honom då (som tur var) men jag kan ju säga såhär att om han inte hade klarat sig så hade jag aldrig träffat dessa underbara människor som han kallar för familj, dom 2 ungarna som är sötare än allt söt & hans underbara sambo som jag räknar som en av mina absolut bästa vänner. Och Jimmy hade ju aldrig fått träffa mig heller, det hade ju varit det värsta tänkbara för honom ;) Eller hur?!! Haha

Nej men man ska vara tacksam för det man får i livet det var väl det jag ville komma fram till egentligen.. Det är jag, ja för det mesta iaf, lite girig & grinig får man vara :P


Btw så väntar vi med spänning på Snabba Cash, kommer den inte hit så avlider jag, I love Joel Kinnaman. På tal om honom, har ni sett I skuggan av värmen? Om ni inte så tycker jag att ni ska se den. Jäkligt bra film, mer tänker jag inte säga. Är rätt svårt att berätta om handligen i filmen då det inte är en film med en twist & där det händer det oväntade. Ni får helt enkelt se den! :)



Nej nu ska jag göra mig iordning. Puss!

 
 
Ingen bild

Feffe

20 januari 2010 19:37

Hej, jag mår bra och Feffelina också. Jag ska snart till Umeå, är det nära dig?

 
Ingen bild

Emma

20 januari 2010 20:35

Bra! :) Både ja och nej, Umeå ligger typ 20 mil härifrån, så inte så långt men det känns långt ändå.
Vad ska du till Umeå och göra? :)

 
Ingen bild

Pompe

23 januari 2010 00:40

Har du sett att Micke J är tillbaka i bollklubben! Härliga nyheter!!
Nu är det bara backsidan som ska stärkas upp, sen bär det mot guld igen :)
Ha det gott
/ Robert

 
Ingen bild

Emma

23 januari 2010 13:35

Ja men visst, har vetat ett tag att han velat hem men det är ju bara för bra för att vara sant egentligen att vi fått tillbaka 2 av våra spelare redan denna säsongen :)
Nu kanske det blir en ännu roligare vår än vad vi trott innan :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards