€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Emma Johanna Andersson - 14 januari 2010 19:54

Ja men skepp och hoj vad bra han är den där Dick som numera spelar i Sveriges bästa hockey lag.  Han ville inte fara över till NHL iår men Detroit praktiskt taget tvingade honom, han trivdes inte, gjorde knappt några poäng. Nu är han där han hör hemma igen & då tar det 22 minuter och han har registrerat sig för sitt första mål och sin första poäng i årets elitserie, behöver jag gå in på hur högt jag skrek? Tur det är tidigt på kvällen. ;)



Tack Djurgården för att ni är idioter som inte lät Dick spela!

Tack Norda för att du "värvade" Dick!

Tack Detroit för att ni släppte Dick!

Tack Dick för att du ville komma hem igen!

Tack Dick för att du är Dick!

 

Ursäkta Wikegård come again?

Nehe du hade inget mer att säga :P


Såg ni förresten intervjun med Dick? Det syntes på honom att han stormtrivdes & ville bara spricka upp i ett stort leende och säga att han sket i hur dom spelade han var bara överlycklig för att få vara klädd i Färjestads tröja igen, tror jag iaf! :)


Nu är 2:a slut och det står 3-0 till FBK, jag är hel nöjd kan man säga! dessurom så kan man säga att FBK gjort 1 till bra nyförvärv, bartecko har även han hittat nät redan :)

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 14 januari 2010 15:45

Hej hej!


Min kamera har ju varit trasig men idag så tog jag äntligen fingrarna ur arslet och ringde upp CyberPhoto för att få den lagad, fort var det gjort, nu ska jag bara vänta på papperet för att kunna skicka den till Linköping, helst av alla hade jag velat ha en helt ny bara för att det är kul liksom :P


Igår hade jag en helt dag med min underbara gudson, vi lekte, fikade, åt middag & kollade på skidskytte, nu vet han vem Helena är.

E:- Titta Wille det där är Helena, hon är från Sollefteå precis som vi.

Senare:

W:- Är det där Helena?

E:- Nej det där är Medvedtseva.

Ännu senare:

W:- DÄR ÄR HELENA.

E:- Ja det är Helena, nu ska hon skjuta.

W:- Pang, pang, heja Helena!

Oj vad härlig man kan vara!

Gofisen och Gudmor äter efterrätt på julafton

& diskuterar viktiga saker, typ: Pippi, hockey & livet ;)


Ikväll är det äntligen dags för hockey igen, Färjestad - Modo hemma i Karlstad. Dicks återkomst tänker jag inte missa för allt i världen, men först ska jag tvätta underkläder, handdukar och sängkläder. Skönt att få bort en tvätt hög som är lika högt som badrummet, även fast jag har tvättmaskin här hemma så är jag rätt lat som inte tvättar allt eftersom det växer men jag är lite miljövänlig också & vill inte tvätta lite tvätt heller, haha!


Nu är det One Tree Hill på teven.. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards