€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Emma Johanna Andersson - 12 januari 2010 20:19

Tut i rutan!


Herre jisses jag har blivit besatt, ännu mer än jag varit tidigare & det känns underbart. Vill ni veta vad jag är besatt i? Jo i One Tree Hill, har hämtat hem alla mina boxar nu från lillasyster & har maraton här hemma just nu, idag 4:e säsongen igår 3:e, lovely! Dessutom går det ju på teven nu på dagarna, jag är som i himlen :) 


Nu ska jag kolla vidare, lika spännande och bra fast jag vet precis vad som ska hända och vad som sägs ;) Puss & Kram

Av Emma Johanna Andersson - 12 januari 2010 11:39

Hej fina vänner! Tack för att ni står ut med min super värdelösa uppdatering ibland. Är inne i en liten svacka när det gäller bloggen men jag ska ta mig i kragen :)


Jag har aldrig, eller jag kan inte komma ihåg att Färjestad har gjort sig av med en spelare som de gjorde med Lee Goren nu, dom tradade bort honom mot en kille som spelat i Luleå. Luleå tillhör inte ett lag som jag följer så mycket, hör mest en massa positivt om deras spelare & när en spelare som man avskytt i ett annat kag kommer till sitt lag så är dom bäst helt plötsligt, ni kankse förstår att jag är omringade av Luleå-iter?! Haha.

Ja killen heter iaf Lubos Bartecko, är 33 år & slovak.

Sportchef Rundqvist säger: - Vi byter kraft och storlek mot lite mer finess och förhoppningsvis även poängproduktion.

Ja mna kan ju hoppas men jag tänker ligga lågt ett tag om just Bartecko, men bli inte förvånad om jag om någon vecka skriver att han är Gud, för gör han tillsammans med Dicken succé så kommer jag kalla honom för just det.

Men jag kommer sakna Goren, väldigt synd att han försvinner nu då hans fru verkar ha kommit till ro med karlstad och allt runt omkring. Men sån är hockeyn, spelare kommer, stannar ett tag & försvinner sedan vidare på nya äventyr.


Nu ska jag kolla på våra bästa år sedan blir det stan för att kolla om det finns några bra tv-spel till Wii, har ju varvat Super Mario, bara att leta rätt på alla stora pengar för att kunna köra 9:onde banan som är en extra bana. :)


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards