€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Emma Johanna Andersson - 19 januari 2010 21:55

      Var sjukt sugen på en kebabrulle idag men eftersom jag inte orkade/iddes gå och köpa en så blev det köttfärssås och spagetthi fick det bli istället & det var verkligen inte helt fy skam kan jag lova. Var så sjukt hungrig att jag nästan skakade så själva matlagningen gick väldigt fort. Slyndade in i vardagsrummet för att se hockey kväll från igår eftersom det var idrottsgalan just då, på vägen in så kom jag på att jag skulle tända lyset & gör det med armbågen utan att ens hinna blinka så ligger all mat på golvet, mitt nystädade vardagsrums golv. Kunde inte ens bli elak för det var så skrattretande alltihop, så maten fick vänta (jag som var så hungrig) & golvet fick sig en knäskurning. Händelserikt var ordet!

Tur det fanns mer :P

Av Emma Johanna Andersson - 19 januari 2010 13:59

Hallo fina du!


Sådär ja nu är lägenheten skinande ren, eller ja iaf rent på golvet & på borden.

Fy fan vad jag hatar att städa, finns det nåt tråkigare än att städa, diska, laga mat & tvätta? För det mesta är det tråkigt iaf, men allt går med lite musik, hur skulle man klara sig utan?


Såg ni idrottsgalan igår? Gud vad jag älskar den. Det är ju så underbart med en gala där alla samlas, eller ja det var så förr iaf. Det bästa på hela galan var när Jonas jerebko fick årets nykomlingen, hade inte han fått det hade jag rivit hela huset här hemma & sedan bombhotat globen, nu behövde jag inte det & jag var så nöjd! :)

Dessutom tycker jag att Staffan Eklund var så värd sitt pris, gullegubbe!


Nej nu ska jag vänta på att mamma ringer och sedan ska vi fara & tvätta lite åt Åke. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards