€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Emma Johanna Andersson - 23 januari 2010 12:17

Underbara du!


Nu är Färjestad på gång på riktigt. Magic Mike är tillbaka & jag skrek som en galning när jag läste det nu på textteve att det var klart, har vetat länge att han varit less på farmarligan precis som Dick & att han velat åka hem & nu är det äntligen klart :)

Nu saknas bara Rickard! Kom hem!! Gud så kul vi skulle kunna ha under april månad!

Men förtillfället glädjs jag åt att Mike är hemma igen! :)  

Välkommen hem igen Magic Mike!


Synd på en skitförlust mot SSK igår Torsdags, vilket bottennapp.


Nej nu måste jag käka nåt sedan ska jag kolla om Wille är på S-gränd.

På tal om Wille han var så mysig igår, jag hittade ett par skitfula gröna solglasögon som Jonna hade i en korg dom for och drog på. Tog på mig dom & blev ju lite utav ett monster ungarna skrek & jag skrattade, till sist insåg jag att mitt skämt kanske börjar gå lite väl långt då Wille bara kröp högre & högre upp i Vickys knä. Frågade om han var rädd för mig & det var han, så jag tog av mig glasögonen & då fick jag världens innerligaste kram, han höll hårt runt min hals. -Men hjärtat det var ju bara gudmor som busade lite, då fnittrade han så gott. Gulle han!! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards