€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Emma Johanna Andersson - 30 juni 2008 21:02

Kära läsare, mitt liv står rätt stilla just nu, händer som inget nytt helt enkelt..

I helgen är det gatufesten i Sundsvall & jag hade planerat in den så fint i min almanacka men med tanke på min ekonomiska situation just nu så blir det inget av, nej jag ska jobba istället & tjäna pengar istället för att göra av.. Känns bra men ändå inte..


Nä nu ska jag fara på konsum & handla sägs det, ska även blir personal shopper åt min mormor en gång i veckan, ett uppdrag jag gärna tar mig an för hon är så gullig :) Tydligen så ska jag även få betalt för det, även fast jag inte alls behöver det, inte då det är åt henne, hon har gjort så mycket för mig så nu är det min tur att ge tillbaka...


Puss&Ciao

6 veckor & 4 dagar kvar


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards