€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Emma Johanna Andersson - 26 juni 2008 20:22

Aftonbladet skrev igår att Veronica Wagner stoppas av SOK från att tävla i OS..


”Ni skickar ner en massa ”mähän” som i bästa fall kan komma bland de 20 bästa så stoppar ni vårt största gymnastlöfte som har hur stor potential som helst och behöver skaffa sig rutin. Skandal!! Alla som satt med i jury för det beslutet borde avskedas!”.

-Aftonbladet läsare

Hon är ett år äldre än mig dvs född 1987 & har kanske max 3 år kvar inom  sporten så har hon inte lyckats hittills så lär hon inte göra det heller..

Finns det liksom ingen kvalgräns som för de andra som vill ställa upp i OS? 

Men vem vet, jag kan ha fel som jag haft så många gånger förr..

Jag trodde förresten att hon hade lagt av & blev förvånad när hon helt plötsligt dök upp i tidningarna igen..


Nu är det semifinal 2 & jag hejar på Ryssland! Puss


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards