€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emma Johanna Andersson - 11 juni 2008 15:48

Fantastiskt, otroligt, underbart jävla bra!

Sverige premiär spelade & premiär vann sanslöst spännande men ändå inte..

Grekland kom inte alls till avslut & de få de hade kändes inte alls farliga.. För en gång skulle litade jag på Isaksson, fast jag vill fortfarande att Shaaban ska stå..

Daniel Andersson gjorde inte helt bort sig men det är fortfarande så långt ifrån succe som det står i aftonbladet..

Zlatan var Zlatan igår & äntligen så fick han göra mål efter 1111 minuter..

Petter Hansson har gjort 2 mål i landslaget & båda har varit sådan tur så det finns inte, men man kan inte ogilla Petter, han är skön!

Bra att inte Källström fick spela men synd att inte Sebastian Larsson fick chansen, Lagerbäck skulle ha utnyttjat alla byten..

Synd att Chippen inte kan spela nåt mer, han var bra igår..


Jaja nog om det, jag är glad för Sverige är bra sånu ska jag ta & äta lite mat & sedan fara upp till min älskade mormor på sjukhuset & hälsa på..

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards