€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Emma Johanna Andersson - 27 juni 2008 22:42

Efter en stund av skratt är det så att det byts ut till tårar..

Fredrik Ljungberg som är vår bäste spelare slutar i landslaget, nu känns allt bittert & surt igen, jag som hade börjat glömma denna turneringen sedd med svenska ögon men 3 spelare på en vecka är bara för mycket..

Jag är ledsen, väldigt ledsen!

Ni kan tycka att jag är töntig men sport är verkligen på liv & död för mig..


"Jag har spelat på det svenska mittfältet i snart 11 år. Jag kan ärligt säga att jag älskat varenda match, speciellt det gränslösa stöd, ni fansen, alltid gett oss spelare. Se Er på läktaren i Riga, Budapest, Lissabon, Berlin, Salzburg eller långt borta som i Kobe har varit obetalbart. Ni är en stor del av min inspiration.

Jag har fått vara kapten, och spelat i startelvan i mer än ett decennium, men nu är det dags för mig att lämna vidare tröja nummer 9 till näste spelare. Sverige har många unga talangfulla spelare och jag är säker att min position kommer fyllas av någon med samma passion för sporten.

Jag är säker vi träffas på läktaren, hejandes på landslaget tillsammans...

Hälsningar,
Fredrik."

-Brev till fansen


Tack för alla underbara år kapten Ljungberg, jag hoppas att en comeback inte är långt borta!!

Av Emma Johanna Andersson - 27 juni 2008 22:13

Jag kan bara inte sluta skratta åt denna tjej..

Synd om henne men roligt för oss andra! ;)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards