€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Emma Johanna Andersson - 17 juni 2008 15:54

Skatteverket, vilket ställe, ingen kö, sånt blir man glad av..

------------10 sekunder senare-------------------------

JAG ÄR VANSINNG!

Pengarna kommer till dig i augusti, jasså du det säger du det var ju välldans otroligt jävla snällt..(jag sa inte så till henne men jag tänkte det)

Jag tror jag måste sätta mig ner & gråta i några timmar för nu får jag börja som prostituerad för att få ihop pengar eftersom att jag inte får betalt denna månaden för det jag jobbat denna månaden, det är ju fantastiskt!

Folk säger att studenter är fattiga men jag har inte varit det under den tid jag studerat även fast jag inte haft studielån men nu.. Vart är världen på väg?!


Nä nu får jag ta & sälja mig själv eller gifta mig rik väldigt snart..

Puss.

Av Emma Johanna Andersson - 17 juni 2008 06:44

Nu vill jag ha mina skattepengar frågan är om jag kanske helt enkelt har glömt att uppge kontonummer?.. Jag blir så jäkla less, men det kan även bero på att klockan är 06.44 & jag är vaken även fast jag är trött som attan, måste hitta mig ett jobba som innehåller sol, bad & kanske lite barnpassning, kanske Bamseklubben på GranCanaria?! ;)


Nä som sagt klockan är 06.44 & jag börjar 07.00 dags att stega ut till bilen för yttligare en dag, tur att denna veckan bara håller på till torsdag! =D

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards