€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Emma Johanna Andersson - 22 mars 2007 23:11

Matchfri dag. Alltså inget hockey att rapportera!Min dag: Började 08,30 och när jag klev in genom dörren som leder till vår länga så att säga så kommer läraren, trdde att jag skulle bli sen där ett tag men jag lyckades! =)Vad har då sedan hänt, Jo Emma bestämde sig för att gå på bilskolan och ta tag i det hela. Men först fick min kära morbror kliva in genom dörren hos min andra kära morbror igår och lyckas surra bort en hel period i hockeyn för att jag skulle fatta att jag måste plugga för att få tyst på han! =) Lite trakiskt men det ÄR INTE KUL att plugga bilteori.Det får mig utsökt att tänka på att jag har naturkunskap B prov imorron 10,15 och jag måste plugga till det! Inte kul, men vill man klara det måste man. Björn Webjörn är en fin man! han är rolig som och verkligen inte som alla andra lärare! =) (Försöker inte ta livet av mig på bilden! :P)Puss & Hej så länge

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards