€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Emma Johanna Andersson - 14 mars 2007 22:02

Tyvärr inte så spännande hockey för mig eftersom Färjestad inte spelar just nu, har redan gått till semifinal! men......jäklar vilken bra match Timrå gjorde idag, eller kanske inte så jätte jätte bra, men en kämpa insats med flyt.. Bra gjort att vinna i Swedbank båda matcherna, nu har de avgörandet iegna händer hemma i "propp skåpet"! Good Luck!Snart är veckan slut, och jag har inte hunnit nåt känns det som. Måste sätta mig och göra klart rapporten även fast den inte ska vara inne förrän v.14, men veckorna flyger fram! Snart är det Cypern och sedan direkt efter studentveckan (med allt vad det innebär).. Massa skoj väntar här i livet innan allvaret är i full gång på riktigt och då menar jag PÅ RIKTIGT!! Fan jag måste ju bli vuxen över en natt typ!"Do not let your fire go out, spark by irreplaceable spark in the hopeless swaps of the not-quite, the not-yet, and the not-at-all. Do not let the hero in your soul perish in lonely frustration for the life you deserved and have never been able to reach. The world you desire can be won. It exists.. it is real.. it is possible.. it's yours." Over and out!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards