€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Emma Johanna Andersson - 20 mars 2007 22:27

Jaha idag var jag hos tandläkaren på 19-års kontroll. Rolig dag faktiskt, för första gången blev jag inte helt förstrd när jag klev in i väntrummet, eller jo några sekunder för jag var första av alla, men sedan så kom Mikaela och efter det fylldes det bara på och när vi sedan gick "tipsrundan" så var det bara folk man kände så det var som att vara på skolan.. Efter ca: 20 minuter var jag klar med allt, inklusive rundan vi gick för att kunna svara på frågorna och gick ut i väntrummet igen för att fylla i alla svaren, där ute mötte jag Marre så för en gångs skull tvekade jag inte att stanna kvar i ett väntrum. Marre skulle in och hon mutade mig med skjuts till skolan om jag väntade på henne. :) Btw... man skulle gissa hur många gummisnoddar det fanns i en burk. Mitt svar 57! Nu ska jag sova så att jag orkar med morgon dagen. Ska ha en aktivitetsdag för 1:orna och 2:orna på BF så vi ska åka skidor från Hallsta till Jan Gullik. Väl där ska vi leka en massa lekar och bara ha skoj (hoppas jag)Ska även ladda för första semifinalen som går av stapeln klockan 19,00! Heja heja heja FÄRJESTADValla ordentligt

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards