€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Emma Johanna Andersson - 13 mars 2007 21:43

Japp idag var då första hela dagen som semifinalist i SM-hockey slutspelet 2007! Känns bra att vara där men lite tråkigt att måsta sitta och se (för mig) nästan betydelselösa matcher. Kan iofs vara kul att se hur lagen spelar så man kan skapa sig en dröm motståndare som passar Färjestad bättre än det andra! Måste ju även hålla koll så att inte mina kära Modo vänner säger att de vann helt rättvist utan att de kanske gjorde det! ;P Idag var det min första riktiga skoldag på 5 veckor, 5 veckor gott folk det är länge. Så jag var rätt slut då jag gick hem 15,50 idag! Förresten jag ska läsa 2 böcker nu. En av dem är John Steinbec´s Pärlan. Hihi känns lite konstigt faktiskt, + att jag lånade den helt frivilligt! Vart är den riktiga Emma någonstans?! HahaNej helt seriöst jag är fan i trubbel just nu, eller inte riktigt, bara vi kommer igång så är allt lugnt igen, precis som det ska vara när jag går i skolan! Usch känns inte bra att komma tillbaka till skolan och det första man får höra är att halva klassen är ute på riktigt djupt vatten och simmar när det gäller slutbetyget. Kna inte riktigt fatta att när jag lämnar GB den här terminen så kommer jag aldrig mer att återvända, inte som elev iaf! Känns på ett sätt skönt att jag inte är ensam..Men jag avslutar väl med ett citat: "As happens sometimes, a moment settled and hovered and remained for much more than a moment. And sound stopped and movement stopped for much, much more than a moment. And then the moment was gone.As happens sometimes, a moment settled and hovered and remained for much more than a moment. And sound stopped and movement stopped for much, much more than a moment. Then gradually time awakened again and moved sluggishly on." - John SteinbecNu sover vi en stund! Skolan kallar ju som sagt även imorrn!Puss och hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards