€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Emma Johanna Andersson - 18 mars 2007 21:59

Idag har varit en riktig "skit sport dag" för mig! Ingen vann av de jag ville! Men Färjestad är i Semifinal sedan länge och det är det enda som räknas.Hammarbys förlust är ändå tyngst! Tråkigt att det ska hända dem 2 gånger, att de tappar en hyfsad säker vinst igen! Sist var det 4-0 och idag 3-0..På onsdag börjar det riktiga slutspelet för min del.. Semifinal och de som vinner går till final! Dit vill jag iår med! Färjestad möter Linköping..När jag tänker på final så kommer en massa bilder upp i huvudet. Sista matchen mot Hv71 i semifinalen förra året. 19,00 Jonas Höglund 3-3, 19,53 Rickard Wallin 3-4! Underbart och sedan kan jag inte glömma sista matchen som spelades i säsongen 2005/2006 när Färjestad står som segrare i ett fullsatt Löfbergslila arena! Guldhjälmar på och champagne sprut! Det är slutspel/final mina damer och herrar Nu ska jag sluta drömma för jag blir bara besviken om det inte blir så iår, eller det blir jag ändå även om jag inte drömmer. Egentligen är det inte så kul att de har varit i final de senaste 6 åren för då kommer jag bara bli jätte besviken om det inte händer igen. Men jag får vara nöjd även om det inte blir så iår, jag menar hur lätt är det att ta sig till final egentligen? Inte lätt alls!Keep on dreaming!

Av Emma Johanna Andersson - 18 mars 2007 00:46

Så har det gått en dag till i mitt liv, en helt meningslös dag! Varför gör man inget av livet för.. Går i skolan, äter och sover, typ det enda som händer..Men det är ju mitt egna fel så, jag kan ju inte skylla på nån annan.. Jag ser det positiva i det hela, jag kommer blir stormrik en dag om jag fortsätter såhär! Nu vill jag att det ska bli sommar snart så att man kan vaa ute hela natten utan att frysa eller rättare sagt uan att behöva klä på sig ännu mer.. typ 69 dagar kvar tills avresan går från Arlanda till Cypern (Ayia Napa) hotell Melpo Anita tror det är där vi ska bo! Kära hotell ägare! Vi vill ha rummet med the big big balkong! sedan så vill vi gårna kunna klättra emellan ballkongerna till våra kära vänner som också ska dit. Vet ej när vi landar (vet knappt när vi ska kliva på flyget) men när vi är framme hos er hoppas vi att ni behagat fixa allt detta till oss.. (Och sedan så ber jag till Gud att vi inte stöter på fler folk från Sollefteå än de som jag redan vet ska dit, vilket redan är för många, men ändå bra för då finns det en liten chans om jag blir ut kickad från rummet att jag får bo hos någon av de under den natten så att jag slipper en oskön fåtölj i lobbyn!) Man tackar, man tackar! Imorron är det hockey igen och då blir det definitivt slut på de här jävla kvartsfinalerna. Inte ett dugg spännande de 3 sista matcherna men jag måste ändå kolla.. Ska ringa samtal ner till Karlstad imorron och berätta lite ned skríven fakta om lagen! Hård spanar!Secret mission from MR.H.Loob!Nä nu ska min kudde få känna lite hud!Ciao

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards